AKU NAK CERITA::001

Salam blog..
comel tak budak nie..comelkan..korang jangan terkezut lak..nie bukan anak aku k..:)..nie anak member aku.anak dia yang sulung.aku suka main ngan budak nie.dia tak takut pada owg yang baru dia kenal.tp nampak jew lembut.nakal punya lar tak terkata sampai member aku cakap pening pala.nasib baik baru sorang kalau ramai mau PECAH HOTAK dia..ha3x.Bila aku main ngan budak nie terasa nak berkahwen cepat pulak.ya lar aku nie sukakan budak-budak.mesti comel kan anak aku nanti.insallah tunggu dan lihat siapa jodoh aku..:)
Blog..
korang bayang kan lar.budak secomel ini kalau dibuang??.ya allah terasa bodoh dan hinanya pada orang yang membuang ..tak hargai benda ciptan tuhan.tau buat anak tapi tak tau nak jaga.Nak sedap tau lak tp nak tangungjawab punya lar seksa.Sekarang nie kerap sangat remaja membuang bayi.diorang nie tak takut Dosa kew??tak takut neraka kew??ape sebenarnya diorang pikir??kalau nak berseronok pun jangan lar sampai terlanjur.dah lar menyusahkan mak bapak pas tue menyusahkan polis yang kena buat siasatan pembuangan bayi.yang bertina pun.kalau dah gatal sangat suruh lar si jantan tue datang meminang.ini tidak kasi DARA dulu baru nak berkahwen.kalu jodoh tak apa tapi kalau bukan jodoh dah susah diri sendiri.DARA tue bukan nye boleh dapat kat kedai.pikir lar dulu kalau nak buat pun..:(
Blog..
Lagi satu ko nie kalau setakad nak susahkan diri tak apa tapi susahkan bayi yang tak bersalah.buang merata2.buang dalam tandas dalam tong sampah.kucing pun tau sayang anak.Ko nie Binatang jenis ape??Bukan bertina jew yang salah..Si jantan pun same jugak.kalau bertepuk sebelah tangan tak kan berbunyi.Si jantan pun nak tunjuk hebat.nak tunjuk batin yang hebat tapi cara Ko tue salah.nak tunjuk pun ko kahwen lar dengan bertina tue dulu.dah terlanjur baru lar ko mengelabah.ko suruh bertina tue gugurkan kandungan dia.ko tak pikir kew kalau bapak ko suruh mak ko gugurkan kandungan masa melahirkan ko.hidup kew ko sekarang.
Blog..
sekarang pergaulan memang senang nak dapat.setakat main chating pas tue ajak jumpa.pas 2 tiga bulan kenal korang berkasih dan sayang.pas tue ringan-raingan dah ringan-ringan nak berat-berat pas berat-berat ko nak apa lagi??larat kew tangung dosa??kalau nak berkawan pun kena lar berpada-pada.jangan lar sebab korang habis semua bangsa dan agama kita.jangan nak ikut sangat cara luar.kita nie orang islam.ada maruah so jaga lar maruah dan agama kita.tak pun jaga lar air muka mak bapak kita.kepada remaja-remaja yang dah tak tahan nak mengatal tue.ingat-ingat sikit pergaulan.Dan pada yang dah terlanjur pulak.bertaubat sebelum terlambat..:)

Tiada ulasan: